652 بازدید ۳ بهمن ۱۳۹۷

برنامه زمانبندی پروژه چیست؟

برنامه زمانبندی پروژه چیست؟

برنامه زمانبندی پروژه بدون شک یکی از ارکان اصلی هر پروژه به حساب می آید. هرچند که در طول انجام یک پروژه ممکن است محدودیت هایی در زمینه ی منابع پیش بیاید، اما این مسائل نباید بر روی تاریخ اتمام پروژه تاثیر چشمگیری داشته باشد.

پروژه با تمام محدودیت هایی که دارد، باید در زمان مقرر به پایان برسد. ریسک ها و مشکلات پیش روی پروژه باید در پروژه زمانبندی اعمال شوند و با محاسبه ی تمام این مسائل، تاریخ دقیقی برای اتمام پروژه اعلام شود.

برنامه زمانبندی پروژه برای پروژه های کوچک و بزرگ اهمیت دارد. اما تاخیر در پروژه های بزرگ تر می تواند ضرر و زیان مالی و معنوی بالایی را به همراه داشته باشد و به طور کل سودآوری و بازدهی پروژه را زیر سوال ببرد.

فرض کنید در سال ۲۰۰۸ که چین برگزاری مسابقات المپیک را بر عهده گرفته بود، اگر نمی توانست مجموعه ی آشیانه پرنده را به موقع به پایان برساند و ورزشگاه ها آماده نمی شدند، چه اتفاقی می افتاد؟

مسلما زیان های مالی و معنوی جبران ناپذیری گریبان گیر مسولان و مردم این کشور می شدند. از این رو باید برنامه زمانبندی پروژه را جدی گرفت و از تمام ابزار های مفید در این راه بهره برد.

 

مدیریت و زمانبندی پروژه

زمانبندی پروژه یکی از مواردی است که قبل از شروع پروژه باید تمام جوانب آن سنجیده شود. یک تیم حرفه ای زمانبندی با بهره بردن از ذهنیت خلاق و نرم افزار های موجود در این زمینه نظیر MSP و P6 می تواند تخمین مناسبی از پایان کار پروژه داشته باشد.

تهیه ی زمانبندی تفضیلی، تهیه ی زمانبندی کلان، مشخص نمودن مسیر بحرانی پروژه، تهیه ی ساختار شکست و نمودار گانت چارت، مشخص کردن گلوگاه ها و ارائه ی برنامه هایی برای از بین بردن آن ها همگی باعث می شوند مدیریت و زمانبندی پروژه به بهترین نحو انجام شود.

 

نمونه زمانبندی پروژه در سایت زمانبندی

انواع نمونه زمانبندی پروژه را می توانید در سایت معتبر زمانبندی جستجو و خریداری کنید. گروه زمانبندی متشکل از متخصصانی در زمینه ی برنامه ریزی، مدیریت و تعیین زمانبندی پروژه می باشد.

این متخصصان با بهره گیری از دانش خود و ابزار ها و نرم افزار های کمکی، به بهترین نحو شما را برای انجام اصولی پروژه یاری می دهند.

محصولات مختلف سایت زمانبندی شامل نمونه پروژه‌ برنامه ریزی و کنترل پروژه، نمونه برنامه زمانبندی، نمونه کنترل پروژه، نمونه گزارش روزانه، نمونه گزارش هفتگی، نمونه گزارش ماهیانه، نمونه گزارش ادواری، نمونه گزارش مدیران، نمونه فرمهای خام، گزارش تأخیرات مجاز، نمونه لایحه تأخیرات، نمونه کتب تخصصی، نمونه جزوات، نمونه برنامه زمانبندی پروژه‌ های عمرانی، نحوه کنترل پروژه، نمونه کار و …می باشد که می توانید آن ها را از طریق آدرس https://zamanbandy.com/shop/ خریداری کرده و از اطلاعات ارزشمند و تجربیاتی که در آن ها نهفته است، بهره ببرید.

همواره می توانید از طریق ایمیل info@zamanbandy.com و شماره تماس ۰۲۱-۴۴۱۰۰۳۳۴ با مشاوران زمانبندی در ارتباط بوده و سوالات خود را در زمینه نمونه زمانبندی پروژه و دیگر مسائل مطرح کنید.

همچنین می توانید از طریق اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک و توییتر با ما در ارتباط باشید.

 

با خیال آسوده خرید کنید

خرید نمونه زمانبندی پروژه و دیگر محصولات فروشگاه اینترنتی زمانبندی با بالاترین امنیت صورت خواهد گرفت. تمامی سایت هایی که درگاه پرداخت بانک های مختلف جمهوری اسلامی ایران را دارند، جهت دریافت این درگاه ها، قرارداد هایی را با بانک های طرف حساب منعقد می کنند و مدارک مالی و شناسایی معتبری را به بانک ارائه می دهند. بنابراین درگاه پرداخت زمانبندی به صورت کاملا امن در اختیار شما خریداران محترم قرار گرفته است.

همچنین هویت و اصالت سایت زمانبندی مورد تایید مرکز توسعه تجارت الکترونیکی می باشد و این سایت دارای اینماد می باشد. نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب و کارهای اینترنتی را احراز می نماید.

هنگامی که اطلاعات خود و اطلاعات حساب خود را برای خرید محصولات فروشگاه، نظیر نمونه زمانبندی پروژه وارد می کنید، به شما اطمینان می دهیم تا با تمام توان در حفظ اطلاعات شما کوشا باشیم. اطلاعات شما نزد ما به عنوان اطلاعاتی محرمانه باقی خواهند ماند و به هیچ شخص حقیقی و حقوقی، مگر با ارائه ی مجوز رسمی و قانونی ارائه نمی گردد.

همواره شما به عنوان یک دانشجو، استاد، مهندس، مشاور، پژوهشگر و… می توانید از محصولات فروشگاه زمانبندی که توسط متخصصان این سایت جمع آوری شده اند، بهره ی بسیاری ببرید.

 

http://iusnews.ir/fa/news-details/296788/

http://www.rozbano.com/schedule-project.html


دسته بندی: نمونه کار انجام شده

کلمات کلیدی: , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *