بلاگ & Blog
2763 بازدید ۷ دی ۱۳۹۸

پروژه برنامه زمانبندی چیست؟

آیا می دانید پروژه برنامه زمانبندی راه کاری، جهت ایجاد رابطه بین کارهای اجرایی هر پروژه و تعیین محدوده زمانی برای هزینه کرد بودجه بندی می باشد؟ نکته کلیدی برای همه شما اینست که: " کلیه داده ها و اطلاعات لازم که برای اتمام در زمان پروژه در کجا و چگونه تامین می شود؟"

ادامه مطلب
2420 بازدید ۲ آذر ۱۳۹۸

پروژه زمانبندی و کنترل پروژه چیست؟

برای این که در یک پروژه به نتایج دقیق و درست برسید نیاز است که زمانبندی پروژه را مد نظر قرار دهیم. زمانبندی پروژه یعنی این که به مدیریت و کنترل کارهایی که قرار است به ترتیب و در زمان خودشان انجام گیرد تا یک پروژه به موفقیت دست یابد گفته می شود. برنامه ریزی برای زمانبندی پروژه از اهیمت زیادی برخوردار بوده و به تخصص و مهارت حرفه ای نیازمند می باشد.

ادامه مطلب
2577 بازدید ۱۸ آبان ۱۳۹۸

زمانبندی پروژه به چه شکلی انجام می‌گیرد؟

زمانبندی پروژه به منظور آگاهی لحظه ای از اینکه الان باید در چه قسمتی از کار باشیم، برای کارهای عمرانی ضروری است. درصورتی که برنامه زمانبندی رعایت نشود، مسئول انجام پروژه در اغلب موارد مجبور به پرداخت خسارت خواهد بود. زمانبندی پروژه اغلب با استفاده از نرم افزارهایی مانند MSP انجام می شود.

ادامه مطلب
1034 بازدید ۱۱ آبان ۱۳۹۸

زمانبندی پروژه بهترین راه حل برای کاهش اتلاف زمان و هزینه ها

ما به عنوان یکی از بهترین شرکت هایی که در زمینه ی زمانبندی پروژه ها فعالیت می کنند، سعی کرده ایم تا با استفاده از نیروی مجرب و متخصص در این زمینه و نرم افزار های مخصوص مانند Primavera و MSP بهترین و مناسب ترین خدمات را به کارفرما ها و مشتریان ارائه کنیم.

ادامه مطلب