2766 بازدید ۷ دی ۱۳۹۸

پروژه برنامه زمانبندی چیست؟

پروژه برنامه زمانبندی چیست؟

پروژه برنامه زمانبندی چیست؟

 

 

آیا می دانید پروژه برنامه زمانبندی راه کاری، جهت ایجاد رابطه بین کارهای اجرایی هر پروژه و تعیین محدوده زمانی برای هزینه کرد بودجه بندی می باشد؟ نکته کلیدی برای همه شما اینست که: ” کلیه داده ها و اطلاعات لازم که برای اتمام در زمان پروژه در کجا و چگونه تامین می شود؟”

آیا می دانید اگر نیاز فوری به نمونه برنامه زمانبندی پروژه،  نمونه کنترل پروژه،  نمونه لایحه تأخیرات، نمونه گزارش، نمونه نقشه و… داشتید ، چکار کنید؟

اگر همین الآن می‌خواهید نحوه کنترل پروژه را بیآموزید و نمونه کارهای مختلف را ببینید. اگر نمی‌دانید که باید از کجا شروع کنید. اگر نمی‎خواهید هزینه بالای نوشتن برنامه زمانبندی و کنترل پروژه را پرداخت نمایید. کافیست به آدرس https://zamanbandy.com/shop مراجعه فرمایید.

 

پروژه کنترل پروژه

 

پروژه برنامه زمانبندی

آیا تعریف درست واژه زمانبندی پروژه را می دانید؟  همه این دانش را داریم که پروژه کاری شامل تعداد زیادی کارهای به هم پیوسته بوده، آغاز و پایانی دارد. بدانید و آگاه باشید که با زمانبندی پروژه موفقیت به پایان رسیدن به موقع پروژه ۱۰۰ درصد است. به دیگر سخن کارایی بهینه یک پروژه، وابستگی وقتی بالاست که برنامه ریزی دقیق و محاسبه شده باشد.

وظیفه خود می دانیم که همه گونه خدمات مربوط به پروژه برنامه زمانبندی و پروژه کنترل پروژه را از طریق این وب سایت به همه مشتریان گرامی عرضه کنیم. همان طور که هر روزه چالش های فراوانی درباره پروژه و از همه مهم تر کنترل پروژه وجود دارد، ما می توانیم در هر مرحله از پروژه در کنار شما باشیم:

  • اگر نیاز فوری به نمونه برنامه زمانبندی پروژه‌های عمرانی، صنعتی و غیره دارید.
    § اگر همین الآن می‌خواهید نحوه کنترل پروژه را بیآموزید و نمونه کارهای مختلف را ببینید.
    § اگر نمی‌دانید که باید از کجا شروع کنید.
    § اگر نمی‎خواهید هزینه بالای نوشتن برنامه زمانبندی و کنترل پروژه را پرداخت نمایید.
    § آیا می خواهید روش اجرای یک پروژه خاص را بدانید؟
    § نحوه تهیه لایحه تأخیرات فیزیکی و ریالی را نمیدانید؟
    § آیا نیاز به نمونه فرمت گزارش ماهیانه، هفتگی، روزانه، سالیانه، ادواری و HSE دراید؟
    § در اینجا با نحوه متره و برآورد یک پروژه آشنا شوید و نمونه کارهایش را ببینید.
    § ما قدم به قدم با شما هستیم تا با مجموعه کارهایی که یک مهندس عمران از جمله تهیه صورت وضعیت در دفتر فنی کارگاه بایستی انجام دهد آشنا شوید.
    ذکر این نکته خالی از لطف نیست که کنترل پروژه نتیجه یک عملکرد کاملا حرفه ای در محیطی تخصصی و شامل انواع خلاقیت ها و مهارت های مرتبط است. اگر طراحی و پیاده سازی آن درست باشد تمامی نتایج پیش بینی شده حاصل خواهند شد.

 

پروژه کنترل پروژه

 

پروژه کنترل پروژه

معمولا یک تیم مسئول برای پروژه برنامه زمانبندی و پروژه کنترل پروژه و در نهایت استفاده از قابلیت های نرم افزار های مدیریت کنترل پروژه باید در ابتدا پاسخ های چندین سوال را بدانند.

 آیا شما می دانید؟ کارهایی که باید اجرایی شوند چیست؟ مدت زمان احتمالی را چطور؟ و یا اینکه اشخاصی که بخش اجرایی را بر عهده دارند را می شناسید؟ این ها و چندین سوال دیگر همه پیش نیاز های یک پروژه برنامه زمانبندی موفق خواهند بود. حال با داشتن پاسخ ها می توان فرآیند برنامه ریزی و پیش بینی را برای هر یک از موارد زیر انجام داد:

  • فعالیت های قابل اجرا
  • مدت زمان
  • منابع
  • تاریخ ها
  • نقاط عطف
  • بودجه بندی

 

از کجا شروع کنیم؟

در اینجا برای ارتباط با پروژه برنامه زمانبندی و پروژه کنترل پروژه  به جای آشنایی با تعاریف و مفاهیم به طور مستقیم به نمونه های مختلف کاری خواهیم پرداخت.  نمونه کارهای مختلف شامل نمونه پروژه‌ برنامه ریزی و کنترل پروژه، نمونه برنامه زمانبندی، نمونه کنترل پروژه، نمونه گزارش روزانه، نمونه گزارش هفتگی، نمونه گزارش ماهیانه، نمونه گزارش ادواری، نمونه گزارش مدیران، نمونه فرمهای خام، گزارش تأخیرات مجاز، نمونه لایحه تأخیرات، نمونه کتب تخصصی، نمونه جزوات، نمونه برنامه زمانبندی پروژه‌های عمرانی، نحوه کنترل پروژه، نمونه کار و  غیره می باشد.

 

پروژه برنامه زمانبندی و پروژه کنترل پروژه

 

آیا با نمونه پروژه های اجرا شده موسسه ما آشنا شده اید؟

اگر نه چند نمونه از پروژه برنامه زمانبندی و پروژه کنترل پروژه با ذکر جزئیات در ادامه می آید.

 

· نمونه پروژه اول در پروژه کنترل پروژه

 

· نمونه پروژه دوم در پروژه برنامه زمانبندی

 

اگر تمایل به رویت نمونه های دیگر دارید، می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://zamanbandy.com/shop/

 

ایا تفاوت بین دو واژه پروژه برنامه زمانبندی و پروژه کنترل پروژه می دانید؟

پروژه زمان بندی پروژه در برگیرنده ارتباط بین اجزا و فعالیت های شروع و پایان هر پروژه بوده و باید تاریخ هر عمل تعیین شود.

 

پروژه کنترل پروژه نیز شامل مراحل تعیین زمانبندی ها، رصد پروژه،  تهیه‌ی گزارش های مقطعی، تجزیه و تحلیل گزارش ها و تصمیم گیری های احتمالی بر اساس آن می شود.

 

از چه راه هایی با شما تماس بگیرم؟

برای تماس با ما و استفاده از خدمات متنوع عرضه شده در وب سایت می توانید:

  • مراجعه به سایت https://zamanbandy.com/shop/
  • با ایمیل  saeedka57@yahoo.com
  • یا تلفن ثابت ۴۴۱۰۰۳۳۴-۰۲۱
  • و یا شماره همراه ۰۹۱۲۲۶۵۴۷۳۶

تماس حاصل بفرمایید.

 

چگونه برای استفاده از خدمات شما اطمینان کنم؟

وب سایت مقابل برای خدمات پروژه برنامه زمانبندی و پروژه کنترل پروژه  دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد که “مرکز توسعه تجارت الکترونیکی”  با اعطای آن هویت صاحب و محل فعالیت کسب و کارهای اینترنتی را احراز می‌نماید. این نماد را می توانید در انتهای سایت مشاهده فرموده و با کلیک روی آن مشخصات آدرس و تماس نمایش داده خواهد شد.

 

برای اجرای تراکنش های بانکی به چه طریق اقدام کنم؟

  •  این وب سایت دارای درگاه پرداخت آنلاین از بانک دولتی ملت می باشد.
  • کلیه سایت هایی که دارای درگاه پرداخت آنلاین بانکی می باشند مورد اطمینان بوده، چرا که همه سایتها برای دریافت درگاه آنلاین بانکی باید با ارائه مدارک شناسایی و اسناد کسب و کار اینترنتی، با بانک مربوطه عقد قرارداد نمایند و تضمین‌های لازم  اجرایی جهت انجام فعالیت های اینترنتی را  ارائه نمایند.

 

https://www.isna.ir/news/98091611636/

 


دسته بندی: برنامه زمانبندی , کنترل پروژه

کلمات کلیدی: , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *